Crni vikend u Poreču
AddThis Social Bookmark Button


Nažalost, najcrnije slutnje su dobile i svoju potvrdu. Na kružnoj utrci u Poreču danas je smrtno stradao jedan posjetitelj. Utrka je prekinuta i automobilistički vikend u Poreču ponovno je neslavno završen. Čeka se službeno priopćenje organizatora, koje ćemo odmah objaviti. Fotoreporteri web stranice fotoalex.net bili su na mjestu tragičnog događaja i zabilježili neke od detalja velike tragedije.

 


Image

Fotografije su vlasništvo www.fotoalex.net i zabranjeno je bilo kakvo preuzimanje i objavljivanje istih bez prethodne suglasnosti autora.











.

Only registered users can write comments.
Please login or register.


Add as favourites (23) | Quote this article on your site

Comments (63)
RSS comments
1. 22-04-2007 14:10
 
:cry
Guest
 
iva
2. 22-04-2007 14:56
 
jako tužno
jako je tužno to što se dogodilo... uz to što je stradala osoba, zamislite kakvu će traumu nositi 18ogodišnjak do kraja života...
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
3. 22-04-2007 15:01
 
Ovo je teški propust organizatora
Da je organizator stavio 2 betona na početak ulice ovo je moglo završiti bez ikakvih posljedica za gledatelje.
Guest
 
Pero
4. 22-04-2007 15:08
 
Ovo je teški propust organizatora
slazem se, za to su sve krivi organizatori .... ajme strasno
Guest
 
ajme
5. 22-04-2007 15:24
 
Ovo je teški propust organizatora
organizator je amk skok racing iz brtonigle, odnosno edi milokanović. edi, tj. organizator organizira osiguranje utrke prema uputama iz HAKS-a ili policije, koji moraju odobriti sigurnosni plan. žiri je priopćio da je dvaput pregledao stazu i nitko nije pomislio da netko može tamo stradati.  
Zato nije kriv edi nego je kriv onaj koji mu je dozvolio da ogranizira utrku na ovakav način i krivi su šalabajzeri iz HAKS-a koji su tamo samo za dignut dnevnice
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
6. 22-04-2007 15:51
 
Ovo je teški propust organizatora
staza je prespora, kliizava i uska. komentari vozača su negativni i treba ju izbacit iz kalendara natjecanja. prošla godina očito nije bila dovoljna opomena
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
7. 22-04-2007 16:30
 
Ovo je teški propust organizatora
za sve je kriv organizator..ko da mu je bilo teško stavit 2 betonska bloka..ja sam bila tamo i mislim da mi ta slika nikad neće izaći iz glave... :cry
Guest
 
jedna cura
8. 22-04-2007 16:50
 
Ovo je teški propust organizatora
ovo je druga nezgoda u poreču kako skok organizira natijecanja u našem gradu...ja živim u toj ulici i mogu reći da nitko nije ni razmišljao od organizatora da bi se tu trebala postaviti zaštitna ograda..... 
a oni su "kao dorasli takvim organizacijama" 
možeš mislit....... 
bitno da se uzimaju pare a do organizacije niti "o".....  
zahvaljujuči tim propustima poginuo je nedužan čovijek... 
gume koje se koriste za zaštitu su stajale u kamionu  
umijesto da su bile postavljene tamo gdje su i trebale biti.... 
UŽAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
9. 22-04-2007 17:51
 
Ovo je teški propust organizatora
AJME MENI ŠTA NAM TO TREBA. 
KRIVI SU: 
SVI ONI KOJI SU ONO MJESTO NAZVALI TAMPON ZONOM. DA NIJE BILO ONIH MOTORA AUTO BI KLIZILO JOŠ NAREDNIH 200 METARA.  
KRIVI SU I SVI ONI KOJI SU REKLI DA SE TAKVA SITUACIJA NIJE MOGLA PREDVIDJETI.  
LJUDI MOJI TO JE KRUŽNA TRKA A KAO TAKVA SE U HRVATSKOJ MOŽE ORGANIZIRATI NA SAMO JWEDNOM MJESTU, A TO JE NAŠ STARI GROBNIK. 
SVAKA OSTALA SOLUCJA JA GLAVA U VREČI I NADA DA SE NE DOGODI NEKO SR.NJE.  
DRAGI MOJI HAKSOVCI JA ZNAM DA JE PROMOVIRANJE AUTOSPORTA ZA VAS JEDNA VELIKA ZADAĆA ALI NE NA OVAKAV NAĆIN. 
NA KRAJU NITKO NEĆE BITI KRIV, LOPTICA ĆE SE PREBACIVATI OD ORGANIZATORA DO HAKSA A NEDUŽAN ĆE ČOVJEK LEŽATI DVA METRA ISPOD ZEMLJE. 
Guest
 
Zaljubljenik auto sporta
10. 22-04-2007 18:34
 
Ovo je teški propust organizatora
Cure i dečki samo vam nešto želim reči namoj te previše pričati gluposti i izmišljati nekakva vaša pravila kako bi se trebalo postaviti staza uzmite u ruke pravilnike i pogledajte, staza je bila odlično formirana kako se kaše sve po PS ovo šta se tu desilo bio je splet nesretnih okolnosti.
Guest
 
racing
11. 22-04-2007 18:34
 
Ovo je teški propust organizatora
nažalost, dogodilo se. kriv je: splet nesretnih okolnosti! 
skok organizira VRHUNSKI rally, međunarodni, te brdo, mali krug itd. 
a ljudi bezglavo trče stazama. nije kriv ni čovjek, pokoj mu duši. 
pogledajte malo kakva je organizacija bila na krugu u požegi. a sve je dobro prošlo. zato molm Vas bez suvišnih i zlonamjernih komentara. skoku je i sam događaj dovoljna kazna. inače, nisam član skok racing teama.
Guest
 
sudac na utrci
12. 22-04-2007 18:34
 
-
nazalost ova nesreca je ogledalo hrvatskog auto sporta. :?
Guest
 
13. 22-04-2007 18:40
 
-
racing, svaka ti čast. ne mogu podnijeti raznorazna filozofiranja. lako je sada komentirati, staviti ovo, staviti ono. da su tamo bila 2 betonska bloka to ne bi bila zona izlijetanja i bunili bi se vozači, ali to ova piskarala ne znaju i ne zanima ih.
Guest
 
sudac na utrci
14. 22-04-2007 18:44
 
-
"nazalost ova nesreca je ogledalo hrvatskog auto sporta. " 
 
s takim komentarima uz moj nick molim Vas da odj....e. te probate doprinjeti hr autosportu. hvala
Guest
 
sudac na utrci
15. 22-04-2007 19:04
 
-
uvijek je netko kriv sto treba ispitati i dokazati. Sve ostalo je rekla kazala- :cry :cry
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
16. 22-04-2007 19:15
 
-
Izbacite Poreč iz vašeg kalendara i sve ce biti u redu. niko više nece stradati. 
krivi su ljudi koji dopustaju da "pilot" bude netko ko nema iskustva u vožnji, i koji nezna sta se sve moze dogoditi na cesti, i kako sve auto iliti bolid može reagirati. 
i nemojte mi sad govoriti da oni treniraju i takva sr.nja, jer neko ko ima 16 godina u guzici nema pojma koja je razlika između ceste i piste. imam 28 godina i u svom dugom "voznom stažu" sam doživijo dosta toga, ali ni ja neznam sve, pa vi meni sad kažite sta je mogao dozivjeti klinac od 16 ili 18 godina.
Guest
 
Porečan 28
17. 22-04-2007 19:25
 
-
:sigh
Guest
 
alfista
18. 22-04-2007 19:32
 
-
DEČKO JE DOŠAO VOZITI. AKO STOJI DA DEČKO SA 16 GODINA MOŽE VOZITI KRUG U TAKVOJ KLASI,ONDA DEČKO NIJE KRIV JER SE NAŠAO NA UTRCI GDJE TREBA POKAZATI ŠTO ZNA I DA BUDE ZAPAŽEN. A TO SIGURNO NIJE TAKVA VRSTA UTRKE.  
Guest
 
Zaljubljenik auto sporta
19. 22-04-2007 19:35
 
-
Ja sam laik ali mi je neshvatljivo da u zavoju pod pravim kutom ostane čistina koja se zove ZONA IZLIJETANJA". OK da je to na nekoj ledini, ali to su vrtovi. 
Osim toga KRIVO je rečeno čak i u dnevniku HTV da je gledatelj pretrčavao. On je stajao na dvorišnim vratima gje ga je vozilo pokupilo. Jedina njegova krivica je bila šok zbog kojeg se nije maknuo na vrijeme. Na portalu parentium.com je slika gdje se vidi savijena ograda od dvorišta
Guest
 
Porečan 2
20. 22-04-2007 19:58
 
-
čovjek je nastradao cca 25 metara od staze. vozač nije nikako kriv jer ni "Porečan 28 " sa 28 godina ne bi uspio upravljati autom koji završi na krovu.
Guest
 
sudac na utrci
AddThis Social Bookmark Button


Nažalost, najcrnije slutnje su dobile i svoju potvrdu. Na kružnoj utrci u Poreču danas je smrtno stradao jedan posjetitelj. Utrka je prekinuta i automobilistički vikend u Poreču ponovno je neslavno završen. Čeka se službeno priopćenje organizatora, koje ćemo odmah objaviti. Fotoreporteri web stranice fotoalex.net bili su na mjestu tragičnog događaja i zabilježili neke od detalja velike tragedije.

 


Image

Fotografije su vlasništvo www.fotoalex.net i zabranjeno je bilo kakvo preuzimanje i objavljivanje istih bez prethodne suglasnosti autora.











.

Add as favourites (23) | Quote this article on your site

Comments (63)
RSS comments
21. 22-04-2007 20:23
 
-
Kažete da je prostor gdje je nastradao gledatelj, TAMPON ZONA ili ZONA IZLJETANJA. Pa recite mi kako je moguće da GLEDATELJ (ILI STANOVNIK ULICE, KAKO HOĆETE) STOJI NASRED TE TAMPON ZONE!!!! I to nije propust organizatora... MA DAJTE, MOLIM VAS NE PIŠITE GLUPOSTI...
Guest
 
Netko
22. 22-04-2007 20:37
 
-
Lako je vama govorit \"strašno\",\"sramota za organizatore\"čovjek je poginuo i nema ga više.Probajte zamislit kako je članovima obitelji. Organizatori se trebaju kaznit kao i mladić ma da on nije kriv jer nije mogao spriječiti nesreću a povrh toga je dosta kažnjen time što teret mora nosit na duši do kraja života.Zar je tzv.zona izljetanja i zabava ljudi i vozača bitnija od sigurnosti?Očito da,zato se takve stvar i događaju.Pogledajte amere oni na streetkama imaju manje žrtva nego mi na legalnim utrkama.Zar je to dobro za državu koja želi u EU?Zar je teško postavit 2 betonska bloka? I još se usuđujemo reć da smo sigurni za europsko prvenstvo.Ne možemo dobro organizirat utrku sa 300 ljudi a na telki jamče sigurnost za sve navijače kojih je 50.000.To je teška sramota za organizatora i treba ga NAJSTROŽE kazniti.Kad se to desilo na F1?
Guest
 
23. 22-04-2007 20:41
 
-
Ne krivite vozača, on nema apsolutno nikakvu odgovornost! Najviše me smeta ovaj komentar "Porečana 28" koji tak jako pametuje i pljuje po mladom vozaču. Dečko ima pravo nastupiti, ima i licencu i debelo plaća za to da nastupi na utrkama, a u ovoj situaciji u kojoj se on našao nebi bolje prošao ni Loeb!  
Mislim da je dovoljno to što će imati traume još dugo a tu sad neki baljezgaju bez veze! P.S. POREČAN 28 prvo nauči hrvatski, jer se ne piše DOŽIVIJO nego DOŽIVIO, a onda pametuj koliko te volja! 
Ako netko može snositi bilo kakvu odgovornost onda su to isključivo ljudi koji su bili odgovorni za sigurnost na stazi i oko nje! 
Skok Racing, imate moju punu podršku!
Guest
 
jedan od vozača
24. 22-04-2007 20:48
 
-
Ti sa nickom ČUDNA NEKA SIGURNOST si takav kreten i vidi se da nemaš pojma o automobilizmu i da si tu samo da nekaj napišeš! 
Kad bi počeli nabrajat nezgode u F1, i u ostalim autosportovima vani mogli bi to raditi do jutra! 
Nije tak puno prošlo od kad je na utrci F1 poginuo sudac jer ga je pogodio kotač od razbijenog bolida! napiši na youtube-u "rally crashes" i pogledaj pokoji filmić pa ćeš vidjeti bezbroj razbijanja gdje auti lete u publiku i sl. 
Ti bi kaznio vozača iako nemam čak ni po tebi nikakvu odgovornost! Ma ja bi tebe strpao u zatvor, onako čisto radi prevencije jer iako nisi ništa napravio možda budeš jednom!
Guest
 
"kolko pametnih, strava!"
25. 22-04-2007 21:00
 
-
Ti racing i Ti glupi sudac na utrci, vidio bi Vas da je Vama netko poginu pred očima i to da je dio Vaše obitelji, da li bi onda davali tako HRABRE i odvažne komentare?!.................................... 
I ne samo to, nego kad nakon svega vidiš da si ni kriv ni dužan imao glavu u torbi i da je čista sreća spasila tebe, obitelj i frendove koji su bili tamo, e pa ajde onda budi faca!
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
26. 22-04-2007 21:02
 
-
U jednom mjestu kao Poreč gdje lokalna policija nije u stanju niti da uspostavi red u gradu glede divljega parkiranja,održavanje ovakvih utrka koje evo osim što zagađuju okolicu dovode i u opasnost živote nedužnih mještana,održavati ovako zahtjevne "utrke" je kriminal.
Guest
 
tomy
27. 22-04-2007 21:02
 
-
Skok Racing, imate moju punu podršku 
rally. wrc. 4 osobe zabijene u zid. automobil vozi vrhunski vozač. prema tome...  
dobar primjer kotač formule 1. 
ivica kišasondi, sudac u ogulinu. staza klek. poginuo na dužnosti. utrka se zov: memorijal ivica kišasondi i vozi se svake godine.
Guest
 
sudac na utrci
28. 22-04-2007 21:06
 
-
E ti moj PRISUTNI šta ne stojiš doma i gledaš na televiziji tako ti je najsigurnije a momak vozač nije jadan ništa kriv jer on je samo pokušavao proči što kvalitetnije taj zavoj i svakome se dogodi a ti POREČANI 28 u glavi nemaš nimalo mozga jer momak je sigurno iskusniji i pametniji nego šta ćeš ti ikad doć do tog nivoa i dosta više pametovanja obitelj tuguje razumljivo ali i vozač pati to je sigurno
Guest
 
Vozačica
29. 22-04-2007 21:08
 
-
Slušaj Ti, "kolko pametnih, strava", budući da očito nisi bio na mjestu događaja, a ja sam za tvoju informaciju dečka - Magdića izvukao iz auta, vidi se da pojma nemaš o kakvim se propustima organizatora radi - ZATO NE SERI! Da li je normalno da se dio staze na kojem je očito moguće izlijetanje, da ne govorim gdje je najveća masa ljudi, ogradi tj. zaštiti jebenom žutom  
trakom?! Ajde, reci kad si tako pametan, i da, na kojem si ti ono dijelu staze bio da si tako upućen.....
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
30. 22-04-2007 21:09
 
-
Dođite k nama u Varvare (to vam je na cesti od Poreča prema Baderni),sjedite pola sata pokraj ceste i vidjećete kako izgleda divljanje vozača motocikala i automobila i to sve i bez organizacije utrka.Takovo ponašanje u prometu biva zdušno tolerirano od policije i lokalnih vlasti.Naravno da je u pitanju tzv. "mentalni sklop " tipičan za Balkan.
Guest
 
varvari
31. 22-04-2007 21:14
 
-
"prisutni", moja sućut za člana tvoje obitelji. no da je to mjesto bilo predviđeno za gledatelje , nažalost, tamo bi bilo još stradalih, zar ne? 
osobno znam dečke koji su na tom mjestu obavljali dužnosti, i znam da su to odradili na najbolji mogući način. 
i, "prisutni", stvarno mi je žao zbog tog nemilog događaja, no i sam imam iskustva kako je teško dovesti u red stanje na stazi. 
bez obzira na organizaciju i.t.d. 
i sada MOLIM sve posjetitelje auto-moto-karting utrka da postupaju po zamolbama i zahtjeima službenih osoba na stazi i oko nje kako bi doprinijeli svojoj, a i NAŠOJ sigunosti na utrkama, te budućnosti NAŠEG i Vašeg autosporta. hvala.
Guest
 
sudac na utrci
32. 22-04-2007 21:25
 
-
Gle "prisutni", pročitaj moj post još jednom i daj mi molim te reci gdje sam ja to napisao da organizator nije odgovoran! 
Lijepo sam napisao da odgovornost ide šefu osiguranja, a ako je on sve odradio onda na HAKS koji je odobrio utrku pregledom elaborata o sigurnosti, a i same staze prije utrke!  
Jedina osoba koju sam ja direktno branio je vozač! 
Ako sam u krivu ispričavam se, i pošto izgleda da je poginuli član tvoje obitelji primi moju iskrenu sućut!
Guest
 
a
33. 22-04-2007 21:38
 
-
\"sudac na utrci \" u pravu si kao sto i prisutni ima djelomicno pravo samo sta dragi moji ljudi sve bi bilo uredu da se svi koji su na utrci pridrzavaju pravila.Ljudi ne shvacaju da je opasno a tesko im je dokazati da tamo nesmiju biti.Zao mi je da je doslo do ovog i moja sucut obitelji preminulog.Tesko je nama sucima i redarima jer moras imati 100 ociju ali i tada je tesko sve vidjeti.Krivica tesko je sad to reci,a dali bi blok ili gume pomogle eee neznam ja pri toj brzini dali bi se sta pomoglo
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
34. 22-04-2007 21:53
 
-
U redu je.Nemorate dalje diskutirati.Kao i obično nije niko kriv i ne vjerujem da će neko za ovo ubistvo odgovarati.U stvari odlučiće ko ima jaču vezu u pravosuđu a ako se još \"uleti\" dobra napojnica...sve pet.
Guest
 
krivac
35. 22-04-2007 22:01
 
-
Ako taj dečko koji je skrivio nesreću ima tek osamnaest godina a već vozi auta veće kubikaže na utrkama,pitanje je gdje je do sada uvježbavao vožnju.Kada znamo da se u Republici Hrvatskoj vozačka dobija tek po napunjenoj punoljetnost,očito je da se hrvatske prometnice koriste kao poligon za uvježbavanje maloljetnih budućih trkača-ubica.To je istina koju svi znaju ali joj nerado gledaju u oči jer ipak se u većini slučajeva radi o tatinim sinovima.
Guest
 
olaf
36. 22-04-2007 22:07
 
-
Polo nema veliku kubikažu nego 1400 a momak je dugo vozio karting kao i većina mladih vozača i nije on jadan kriv već organizator i Haks a on je najmanje jer na njegovom mjestu u idućem krugu je mogao bit i stari iskusniji vozač jer kad si na krovu volan ti ne koristi već samo faktor sreće a on ga očigledno nije imao
Guest
 
Vozačica
37. 22-04-2007 22:24
 
-
Nikakve zone izlijetanja ili sigurnosti ne pomažu,svaki gledaoc bi trebao sam izabrati najsigurnije mjesto gdje će stajat i gledat utrku
Guest
 
jojo
38. 22-04-2007 22:38
 
-
Tko je kriv a tko nije o tome neću rasprvljati već neka o tome odluče nadležne službe ako mogu. Auto sport je veoma opasan kako za gledatelje tako i za vozače i službene osobe na stazi i oko nje, zato bi apelirao na sve posjetitelje sličnih manifestacija da poštuju upozorenja i zabrane od strane redara i ostalih službenih osoba a ne da im se suprotstavljaju i oglušuju na upozorenja što je gotovo redoviti scenario na svim utrkama, a vjerujte popratio sam ih podosta. Ako uz sve to umješamo i alkohol koji uopće nije rijetkost onda stvarno imamo dobitnu kombinaciju. Svaka čast pojedincima koji dođu pogledati utrku i disciplinirani su ali ima i puno onih koji dođu samo izgubit vrijeme, pojest ćevape popit pivo i u principu smetati uz stazu ili nedaj bože stvari koje se najviše zgražam: dovesti dijete u kolicima uz stazu po mogućnosti u zoni izljetanja. 
Da ne duljim ionako već predugački tekst, gledatelji molim Vas disciplinirajte se, prvo zbog svoje sigurnosti a i sigurnosti svih ostalih. 
Moja sućut obitelji poginulog.
Guest
 
ja
39. 22-04-2007 23:00
 
-
Magdić nije početnik, a naučio je voziti u katingu, vozi i fabia kup i autoslalom tak da nije baš pao s marsa na stazu kako to neki ovdje misle!
Guest
 
a
40. 22-04-2007 23:49
 
-
Vozačica, moraš znat da ti netreba vozačka dozvola da bi vozio utrke, a ovaj ju s obzirom da je punoljetan najvjerojatnije ima. Vozačka je bitan za vožnju po javnoj prometnici, Npr već sa 16 godina možeš vozit utrke motora u klasi 600 kubika, a sa 17 1000 kubika iako po cesti nesmiješ vozit motor jači od 25 kw privih 2 god znači do 20
Guest
 
boa
AddThis Social Bookmark Button


Nažalost, najcrnije slutnje su dobile i svoju potvrdu. Na kružnoj utrci u Poreču danas je smrtno stradao jedan posjetitelj. Utrka je prekinuta i automobilistički vikend u Poreču ponovno je neslavno završen. Čeka se službeno priopćenje organizatora, koje ćemo odmah objaviti. Fotoreporteri web stranice fotoalex.net bili su na mjestu tragičnog događaja i zabilježili neke od detalja velike tragedije.

 


Image

Fotografije su vlasništvo www.fotoalex.net i zabranjeno je bilo kakvo preuzimanje i objavljivanje istih bez prethodne suglasnosti autora.











.

Add as favourites (23) | Quote this article on your site

Comments (63)
RSS comments
41. 23-04-2007 00:08
 
-
Suludo je da sportska organizacija pravila ponašanja određuje za građane koji nemaju ništa sa dotičnim sportskim događanjima. 
Ne želim da moju ulicu netko proglasi zonom izlijetanja pa da moja stara susjeda, koja nema pojma o utrci ni njenim propisima, nastrada kao žrtva spleta nesretnih okolnosti. 
Imamo pravo na život bez ugrožavanja. 
Obožavam formulu 1, motociklizam i rally ali sam jako protiv gradskih utrka i mislim da ih treba zabraniti.
Guest
 
porečan 2
42. 23-04-2007 04:59
 
-
Znaci trebalo bi zabraniti i GP Monaka?
Guest
 
ND4SPD
43. 23-04-2007 06:20
 
-
JESI LI MOŽDA VIDIO DA U MONAKU GLEDAOCI STOJE TIK UZ STAZU? 
JESI LI MOŽDA PRIMJETIO 5 METARSKU ŽIČANU OGRADU UZ TRIBINE. 
ORGANIZACIJA NAGRADE MONAKA DALEKO PREMAŠUJE GODIŠNJI BUĐET HAKSA.  
PREMA TOME DRAGI MOJ ND4SPD BUDI MALO REALNIJI!!!
Guest
 
Zaljubljenik auto sporta
44. 23-04-2007 09:29
 
-
Na nogometnim utakmicama ima više poginulih/ozlijeđenih nego na utrkama...
Guest
 
mirko
45. 23-04-2007 12:14
 
-
kao prvo dečeci od 16 do do 18 nebi smijeli voziti auto utrke, tj. haks je kriv. Drugo Magdić uvijek radi sranje i nezna baš vozizi (malo pogledajte zašto se suspendiran), treće i najvažnije organizator je kriv
Guest
 
jack
46. 23-04-2007 12:52
 
-
JACK kako možeš reći da je organizator kriv po kojoj to logici organizator postupa i organizira utrku po pravilnicima koji su mu dani tako da on nije ni u nikojem sučaji kriva, ako je tamo bilo rečeno da se ne postavlja ništa on nije postavio i točka tako da nemoj pričati gluposti kao i svi ostali bolje šuti. Ali zato da je treka prošla bez ozljeđenih ne bi te bili sreli i pljuvali po skaku zato nego ga pohvaljivali zato bolje šutite jer i njemu nije lako što se sve tako dogodilo.
Guest
 
racing
47. 23-04-2007 13:54
 
-
svima je sad lako pricati ko je kriv da je skok da HAKS da ovaj onaj.Jedna je cinjenica da do toga nije smjelo doci nije lako biti organizator i sudac i redar na utrci.Ljudi moji shvatite da se sve stvari nemogu predvidjeti i znati sta se moze desiti.Kao sto su vec neki ovdje rekli na veliku zalost gledatelji NE SLUSAJU osoblje staze i upozorenja.Znam sta je bilo tamo u onom trenutku tako nemojte puno pametovati, a krivca to ce neko drugi da se bavi time ne MI
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
48. 23-04-2007 13:57
 
-
Vi majstori koji ste tako pametni i sve znate o sigurnosti na stazi zašto se ne posvetite više tome pa da vi organizirate utrke i da ljudima koji već godinama to rade pokažete kako bi se to trebalo raditi!!!Da su tamo bili betonski blokovi bilo bi još gore jer bi tamo iza tog bloka stajali pametnjakovići ko i vi pa biste svi najebali kad bi se auto preko bloka katapultirao u zrak.Da su kojim slučajem bile gume bilo bi kao lani u Rapcu,ali vi toliko pratite utrke da nemate ni pojma za to a najpametniji ste uz stazu kad vam sudci pokušavaju objasniti gdje se stoji.Tamo nije bilo ničega iz razloga ako netko zakasni s kočenjem da ne udari u ništa već da se zaustavi u toj zoni izlijetenja.Sasvim je jasno da tamo u toj zoni nije trebalo biti ni jednog čovjeka,auta,motora i sl.Vi drugi majstori koji krivite Magdića probajte se okrenut na krov i kontrolirati auto pa biste manje srali.Njegove godine nemaju apsolutno veze s njegovim vozačkim umijećem.
Guest
 
Sivko
49. 23-04-2007 14:14
 
-
ND4SPD, Poreč nije Monako. Porečka utrka nije organizirana kao monegaška. Tamo publike nema uz betonske blokove, nema ni blokova nego je sve osigurano. 
I ja volim brzinu i adrenalin, ali kad mi se juri, onda idem na Grobnik. Kad mi se gleda jurnjavu, isto tako. 
Organizirajte utrke negdje drugdje, ali nakon sranja lani i ove godine sam protiv gradskih utrka u Poreču, i nitko nas neće uvjeriti da su ljudi glupi i ne kuže pa zato pogibaju.
Guest
 
Porečan 2
50. 23-04-2007 14:16
 
-
Sivko, tko kaže da moraš biti sposoban organizirati utrku da bi kritizirao nešto? 
Shvati, Poreč je moj grad i NE ŽELIM zone izlijetanja u vrtovima i dvorištima. Odakle si ti? Hajde lijepo nagovori svojega gradonačelnika neka porečku utrku preseli u tvoj grad.
Guest
 
Porečan 2
51. 23-04-2007 16:24
 
-
"porečan 2" i sl., nemojte tolko srati nego se jednostavno pobunite i idite kod vaših gradskih vlasti i njima serite jer su ONI, tj. TVOJI dozvolili, i ne samo dozvolili, nego i SPONZORIRALI priredbu ove vrste u Poreču. Skok je samo klub koji se trudi popularizirati ovaj sport, a na neki način i turizam u Istri!Uz to ja čisto sumnjam da će se više ikad tamo voziti.
Guest
 
a
52. 23-04-2007 16:26
 
-
vozac nije kriv jer nitko osim nastradnog covjeka nije stojao tamo i tamo nije bilo blokova jer ako fula zavoj ide ravno zakoci i se vrati nazad i dalje sa trkom
Guest
 
gianluca pilar
53. 23-04-2007 16:31
 
-
SAMO JE COVJEK KRIV NITKO DRUGI ON JE JEDINI STOJAO U ONOJ ULICI 
:(
Guest
 
GIANLUCA PILAR
54. 23-04-2007 19:03
 
-
:sigh :cry Da je ovo nesretan splet okolnosti to su obične gluposti i baljezgarije od Milokanovića,to je čisto kriminalno djelo.Lanjske godine na istom mjestu kad polo nije uspio zakočit za 10 cm je skoro pogazio suca,koji je uspio na vrijeme odskočit.Zavoj nije fizički osiguran i vozilo ne može završit 100 m u sporednoj ulici,već mora bit zaustavljeno sa kamionskim gumama i new jerseyima.Cesta između kuća u naseljenom mjestu nesmje i nemože biti automobilistička pista.I nemojte miješat monze carlo i utrku F1 sa cirkusom koji se vozi u poreču.Prošle godine su vozila završavala na zidovima i ogradama kuća a čovjek je poginuo na pragu kuće.Ako Milokanović želi otganizirat kružnu utrku ima Brtoniglu pa neka to tam organizira.Nadamo se da će istražni sudac sankcionirat odgovorne osobe i kazneno ih prijaviti.Pravilnici o organiziranju auto utrka se šablonski prepisuju i nemaju veze sa stvarnim stanjem na različitim utrkama.
Guest
 
dordo
55. 23-04-2007 19:16
 
-
E nemojte toliko srati po meni, reko sam to za mlade vozace jer je prosle godine taj mladi pilot (16) pokupijo neku zensku, koja je na svu srecu ostala ziva, a ove je godine pilot imao 18, to mozda znaci nesto. 
i selite to iz mog grada, jer ja ne ugrožavam vas, pa tako nemojte ni vi mene i moje mještane
Guest
 
Porečan 28
56. 23-04-2007 19:38
 
tragedija
dakle ovako...magdic je kasnije kocio i to je jedini razlog zasto je tako izletio...prestizao je na mjestu na kojem je to gotovo nemoguce...vozac kojeg je prestiozao je rekao da je on kasnije poceo kociti i nije znao dali ce uspijeti stati,a ovaj je je jos kasnije kocio i naravno da je doslo do zanasanja vozila....a i treba se uzeti u obzir da je magdicu to bila prva trka u polo cupu i nije bas imao nesto iskustva...i steta sto se nesto takvo uopce trebalo dogoditi
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
57. 24-04-2007 09:21
 
tragedija
"Gospodin" a je toliko pametan da bez riječi "srati" ne zna komunicirati?  
Pravila HAKS-a nalažu da zavoj mora imati ZAŠTIĆENU zonu izlijetanja ili mora biti zatvoren jersey blokovima. Postavili su zonu izlijetanja ali je nisu zaštitili, inače se ne bi dogodilo to što se dogodilo. 
I konačno: dajte već jednom shvatite da čovjek koji je poginuo NIJE BIO NA ULICI nego na kućnom pragu. Pogledajte slike slomljene ograde ako ne vjerujete.
Guest
 
porečan 2
58. 25-04-2007 08:53
 
tragedija
....potpuno se slažem sa zadnjim komentarom, ako je kakvom prilikom zona izlijetanja bila određena prema pravilniku onda duboko razmišljajte o tome da se taj pravilnik promjeni jer NE VALJA!Poginulom na duši......i neka se organizator i HAKS malo zamisle oko ovog a i prošlogodišnjeg događaja u Poreču.
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
59. 25-04-2007 12:21
 
tragedija
daj svi više odj....e s bilo kakvim komentarima,mislim da je već sve dovoljno jasno.........a vi koji imate nešto protiv magdića ne serite jer uopće ne znate njegove sposobnosti,prvo se informirajte,pa ako imate nešto komentirat to i napravite........ostavite se više te teme na miru
Guest
 
jedna cura
60. 25-04-2007 16:50
 
tragedija
jedna cura,..mali je prebalav,i nema nista kilometara u guzici,...ne kazem da sam kralj na cesti,ali vec 7 godina vouim kamion i kombi vozila,pa ponesto znam,..velika,ali velika razlika je voziti po cesti i po pisti,..bez ljutnje,..
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript
AddThis Social Bookmark Button


Nažalost, najcrnije slutnje su dobile i svoju potvrdu. Na kružnoj utrci u Poreču danas je smrtno stradao jedan posjetitelj. Utrka je prekinuta i automobilistički vikend u Poreču ponovno je neslavno završen. Čeka se službeno priopćenje organizatora, koje ćemo odmah objaviti. Fotoreporteri web stranice fotoalex.net bili su na mjestu tragičnog događaja i zabilježili neke od detalja velike tragedije.

 


Image

Fotografije su vlasništvo www.fotoalex.net i zabranjeno je bilo kakvo preuzimanje i objavljivanje istih bez prethodne suglasnosti autora.











.

Add as favourites (23) | Quote this article on your site

Comments (63)
RSS comments
61. 26-04-2007 04:46
 
tragedija
Ova porečka "utrka" polako podsjeća na igre starih rimljana.Svaki puta završi krvavo.Najdublja sućut obitelji nedužno poginulog.ZABRANITE DIVLJANJE PO POREČU.
Guest
 
sany
62. 26-04-2007 09:39
 
tragedija
prisutni zajebi,neznaš ga pa ušuti....tvoj problem je što ti nemaš modućnosti da se baviš tim pa sereš po onima koji se time bavi već godinama.........zato molim te više bez glupih komentara
Guest
 
jedna cura
63. 26-04-2007 21:21
 
za JEDNU CURU
CUJ TI JEDNA CURA...POSTO TOLIKO HVALIS MAGDICA I SVE ZNAS O NJEMU,RECI MI ZASTO JE PROSLE GODINE NA KARTING TRCI ULETIO U RAUSA NA ZADNJOJ UTRCI I IZBACIO GA VAN!?!JOS CU TI SAMO RECI DA JE RUSU PUKLA KACIGA NA NEKOLIKO KOMADA
Guest
 
Ova email adresa je zaštićena od spam robota, nije vidljiva ako ste isključili Javascript

Powered by AkoComment Tweaked Special Edition v.1.4.6
AkoComment © Copyright 2004 by Arthur Konze - www.mamboportal.com
All right reserved

 
Timing
Brdo ČABAR
Izbornik
Naslovna
Foto Galerija
Oglasnik
linkovi
KONTAKT
Kalendar
« Rujan 2010 >
P U S Č P S N
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 1 2 3
prijava





Zaboravili ste šifru?
Ako još nemate Korisnički račun, možete ga kreirati ovdje.
BRZINA.net TV


OGLASI
momo volan
auto djelovi za sportska vozila (08.09.2010)
špera
auto djelovi za sportska vozila (08.09.2010)
peugeot 106 gr.N
sportska vozila (07.09.2010)
VW motorsport mjenjač 6 brzina
auto djelovi za sportska vozila (07.09.2010)
Focus kup
sportska vozila (07.09.2010)
RSS kanali
HR Autosport RSS
feed image
Svijetski Autosport RSS
feed image
Svjetski motosport RSS
feed image
HR motosport RSS
feed image
Moto industrija RSS
feed image
Auto industrija RSS
feed image